tisdag 3 januari 2012

♥Nytt UV-Filter.

OMG!
Nytt UV-Filter,

Nya jeans, Cubus, 99kr . (det är min spegel som är skitig, inte mina byxor)

På bilden åvan, är det 13 sekunder slutartid.
På bilden åvan är det makro.


Nu har jag lagt upp några bilder från nyår. Och idag har jag varit på stan och köpt nya jeans och ett UV-filter till min kamera, Uv-filter är som ett skydds lager mot repor på linsen.Igår sov jag och Ebba över, och på kvllen sminkade vi oss med MYCKET foundation, och puder. Vi var jätte fina. Vi somnade sedan vid 00.00, efter att ha kollat på "Sommaren med Göran" på tv4.

Ska inte göra så mycket imorgon, ska väl kanse fota lite? men på torsdag-Fredag, ska vi åka till min Farfar, och då kanse det blir lite kort!

Uppdaterar mera imorgon!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar