fredag 23 december 2011

Julklappar.






Hej! sitter framför satorn nu, och läser en tidning som jag köpte idag på julshoppingen med Jonna. Det är en mode-tidning. Innan jonna gick så gjorde vi julklappar till alla dem som vi har köpt till. Jag trodde att jag skulle köpa mera, men så blev det inte. Pappa gör gröt och macka med julskinka på till mig mamma och honom själv, där nere.

Imorse skulle jag till sjukhuset för att ta blodprov i armen. Eftersom jag inte gillar att ta blodprov, eller sprutor, m.m, så tog jag "Emlor" på armen och handen, (emla är en bedövnings-salva) men när vi kom och skulle gå till rummet och ta proven, så sa dem, "Har du ätit frukost, idag?" "Jaah?" sa jag. "För isåfall kan du inte ta blodproven" sa sköterskan. Så vi fick gå hem bara för att jag hade ätit frukost. Och jag kan säja att när vi fick "kallesen" till sjukhuset, så stod det inte vad vi skulle göra, (men jag tog ändå på mig emlor) och det stod inte äns att man inte skulle äta frukost innan. Så jag fick ha på mig den dumma bedövningen på mig i 5tim!

Ha en God Jul Och Gott Nytt År!

//Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar